Servicii: Pachet standard

Pachetul standard cuprinde:

  • Intretinere si afisare liste lunare de cheltuieli;
  • Incasarea cheltuielilor in locul pus la dispozitie de Asociatia de locatari si/ sau la biroul nostru;
  • Plata facturii emise de  furnizorii de servicii;
  • Gestionarea bunurilor materiale si ale fondurilor banesti;
  • Intocmirea si actualizarea Registrului de casa;
  • Intocmirea situatiei fondului de rulment si a fondului de reparatii;
  • Centralizarea consumului de apa rece si de apa calda;
  • Intocmirea documentatiei pentru actionarea in judecata a rau platnicilor, precedata de notificare prin ordin judecatoresc.

Pachetul standard de service este flexibil, acesta se poate adapta in functie de cerintele Asociatiei de proprietari

Login clienti



Contact

S.C DINCAS LUMAN SRL
Sediu str Metianu nr 9 ap 8
Tel birou: 0357/ 411 073
Mobil: 0758 797 007
E-mail: office@administrarearad.ro